Najpierw masa potem rzeźba!

masaWbrew pozorom nie wszystkie problemy natury estetycznej, sprowadzają się do chęci zrzucenia nadmiaru kilogramów. Oczywiście żyjemy w czasach, w których problem nadwagi dotyka coraz większej liczby społeczeństwa, jednak jest wiele osób którym nie zależy na tym żeby schudnąć, a przytyć. Chcą nabrać masy i wyrzeźbić mięśnie. Zatem co należy zrobić, aby zwiększyć objętość klatki piersiowej i bicepsów? A bojler zamienić w kaloryfer? Wyróżnia się kilka elementów, które są niezbędne aby o jakichkolwiek postępach można było mówić. Po pierwsze, zacznij ćwiczyć! Trening siłowy stanowi nieodzowny element masówki. Bieganie, jazda na rowerze. Wybór należy do Ciebie. Dzięki nim wzmocnisz organizm i nabierzesz kondycji. Po drugie, zacznij wykonywać przysiady. Okazuje się, że to banalne ćwiczenie może dać nieźle w kość! Zwłaszcza te z użyciem sztangi! Po trzecie, zmieniaj intensywność treningów. Sukcesywnie zwiększaj obciążenia! Po pirsonczwarte, nie zapominaj o regeneracji. Jeżeli wydaje Ci się, godziny spędzone na siłowni przyczynią się na szybszy wzrost masy mięśniowej, to jesteś w błędzie. Zachowaj 24 lub 48 godzinny odstęp pomiędzy treningami. Nie ma sensu ćwiczyć więcej! Nie zapominaj o tym, że mięśnie rosną nie podczas treningu, a w trakcie odpoczynku! Po piąte jedz więcej, a mniej. Zadbaj o odpowiednie proporcje makroskładników – 50 % węglowodanów, 30% białka i 20 % tłuszczu. Po szóste pij wodę! Nie możesz dopuścić do odwodnienia! Na skutek takiej sytuacji wydolność organizmu spada, Twoje treningi są mniej efektywne, a ból głowy nie odstępuje Cię na krok. Po siódme, zainwestuj w suplementy diety. Dzięki nim w bezpieczny sposób przyspieszysz przyrost mięśni oraz poprawisz kondycję psychofizyczną organizmu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *